Subject: Mättasoo kinnistu infopäring
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 14:08:13 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Ivo Lähker <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 1:48 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Vee- ja kanalisatsiooni trasidega ühinemine.

Tere Lp. Merike Joonsaar,

Saadan allpool saadud info seoses selle kinnistuga. Kas antud tee on
määratud kogujatee aluseks ja mis see tähendab täpsemalt?

Lugupidamisega / Best regards

Ivo Lähker

Maakler | UUS MAA | Capital

 <tel:+37256222000> +372 56 222 000

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100011692372592> Facebook /
<https://www.instagram.com/ivolahker/> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

 <http://www.maakleritekoda.ee/>

From: Heldi Haabel | Kovek AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 11. February 2025 at 16:20
To: Taivo Kaus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Ivo
Lähker <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kristina Limbach <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >, Aare Sõer | Kovek AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Jaanus Teder | Kovek AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vee- ja kanalisatsiooni trasidega ühinemine.

Tervist,

See kinnistu transpordiameti eskiisi joonistel kogujatee aluseks määratud
(allikas Selector Projekt OÜ töö nr P22007) . Või kas seal on muutuseid
toimunud?

Heldi Haabel

Projektijuht

AS Kovek

5860 4150

From: Taivo Kaus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 11, 2025 4:06 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Heldi Haabel | Kovek AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristina Limbach
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aare Sõer
| Kovek AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Vee- ja kanalisatsiooni trasidega ühinemine.

Tere.

Vee ja kanali torustik asub kinnistu piirist 7 m kaugusel.
Liitumispunktide (maakraani paigaldus ja survekanalisatsiooni maakraani
paigaldus) väljaehitamise kulu tuleb  tasuda.   See kulu selgub peale
liitumisavalduse saamist ja vastavate kalkulatsioonide koostamist.

Parimate soovidega

Taivo Kaus

5127342

Arendusspetsialist

AS Kovek

Saatja: Info | Kovek AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. veebruar 2025 15:03
Adressaat: Heldi Haabel | Kovek AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Taivo Kaus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kristina Limbach
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aare Sõer
| Kovek AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Vee- ja kanalisatsiooni trasidega ühinemine.

From: Ivo Lähker <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 10, 2025 2:52 PM
To: Info | Kovek AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vee- ja kanalisatsiooni trasidega ühinemine.

Tere,

Sooviks infot seoses kinnistuga Hüüru külas, Saue vald.

Kinnistu Mättasoo, 72601:001:0544

Kuna antud kinnistu asub haja-asustuse alal aga on vahetu piirinaaber
tiheasumile siis on vajalik seal ehitusõiguse saamiseks ühinemine ÜVK
tehnotrassidega.

Millised on liitumisvõimalused selle kinnistu jaoks ja kas need on
tasulised?

Lugupidamisega / Best regards

Ivo Lähker

Maakler | UUS MAA | Capital

 <tel:+37256222000> +372 56 222 000

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100011692372592> Facebook /
<https://www.instagram.com/ivolahker/> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/@uusmaa20> Youtube

 <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/> Liitu Uus Maa uudiskirjaga!

 <http://www.maakleritekoda.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.